Meditacija je širok pojem in se nanaša na različne aktivnosti, pri kateri pozornost ločimo od pojavnega sveta ter razmišljanja o njem. Nekatere oblike meditacij uporabljamo instinktivno, ko na primer sedimo na klopci ob reki in gledamo in uživamo v naravi, smo že v neki preprosti meditaciji.

CILJI MEDITACIJ so povezani z različnimi področji:

  • položaj telesa
  • usmerjanje pozornosti
  • stopnja zavestnosti

Meditacijo sproščanja lahko izvajamo ne glede na položaj telesa. Toda obstajajo določene meditacije, kjer lahko učinke in rezultate dosežemo le s pravilnim položajem, zavestnim dihanjem in s pravilno naravnanostjo pozornosti.

KLJUČ JE POZORNOST

Pozornost uporabljamo vsak dan. Kadar nismo pozorni – primeri:

  • Nam mleko na štedilniku hitro izkipi.
  • Kadar nismo pozorni, se ne moremo spomniti ali smo doma izključili likalnik ali ne.
  • Ne spomnimo se kje smo pustili ključe
  • Ne spomnimo se, kaj smo jedli včeraj, itd.

Pozornost nam uide, ker pustimo našemu umu, mislim v glavi svojo pot. Misli v glavi, če jih opazujete, ves čas nekaj meljejo. In kadar sledimo mislim in nekaj povsem drugega delamo, potem pri delu nismo prisotni. Mi smo z mislimi v glavi, premlevamo kaj se je zgodilo, ali kaj bomo delali v prihodnosti. Življenje pa se začuda, odvija le v trenutku sedaj.

Na primer, da nas nekdo užali; reče nekaj, kar rani naš ego. Mi se odzovemo tako, kakršne vzorce imamo v podzavesti. Ta odziv je samodejen dokler ne razvijemo zavestnost in se zavestno odzovemo na ta problem. Ki v bistvu ni problem za nekoga drugega, za nas pa predstavlja neizmerno bolečino in tesnobo. Toda ta bolečina je le v naši glavi. In zaradi takšnih bolečin in neozaveščenega delovanja se začnejo vsi prepiri in zamere.

KAJ PRAVI NA TO DUŠA?

Duše ni mogoče užaliti. Duša se preprosto zaveda svoje božanske povezanosti in pozna svoje kvalitete in svetlobo in moč. Zato je ni mogoče užaliti, duša razume, da samo človek, ki je na nizki vibraciji, ki je bolan, razočaran, ranjen, deluje v okvirih ega in išče ali krivce zunaj sebe za njegovo stanje, ali pa se počuti kot žrtev, da je on nekaj več in so drugi krivi, da mu ni lepo, tako kot si on zasluži. To je taka igra, ki jo igramo prav vsi. In ne obstajajo krivci in žrtve.

Ključ, da prepoznamo, to igro, ki jo igra naš um skozi misli v glavi, je, da spoznamo delovanje zavesti oziroma pozornosti. Najprej moramo to sploh uvideti pri sebi. Kajti mi nočemo gledati sebe, raje gledamo druge, družinske člane, znance in njih obtožujemo za svoje komplekse in ranljive točke. To kar mi vidimo v drugem, ni drugega kot naša zaznava, mogoče ta oseba te stvari ne dojema tako. Nikakor nismo odgovorni za nič in nikogar drugega kot za sami sebe.

PROCESNA MEDITACIJA

Procesna meditacija je meditacija, ki nam omogoča prepoznavanje teh vzorcev v podzavesti. Prepoznavanje je tisto, kar zdravi in spreminja človeka od znotraj. Pri procesnih meditacijah moramo biti sposobni sprejeti dejstvo, da bomo šli skozi proces prepoznavanja podzavestnih vzorcev in sprejeti 100% odgovornost in znati to odpuščati in prepuščati božanski energiji. Procesna meditacija je meditacija, ki poveže naše zavedno z nezavednim in lahko rešuje probleme na kvantnem nivoju, katere za normalno zavest pomenijo čudeže. S procesno meditacijo širimo zavest.

 

  • Zavestno povezano dihanje, ki pripelje, da se naša energijska telesa in fizično telo začno uravnovešati. Ob tem pa na plano pridejo različna bremena, blokade, itd. To se v realnosti pokaže v odnosih in če ne ohranjamo zavestnosti, potem pozabimo, da smo v procesu. Ključ je v ohranjanju mirnosti in zavedanja svojih odzivov. Če nam nekaj ne gre se imamo za nesposobne. Ali če nas je v določenih situacijah strah se imamo za strahopetce, itd. Če ne uporabimo zavestne meditacije, za prepoznavanje lastnih odzivov pri sproščanju podzavestnih vzorcev, lahko pri meditantu ti strahovi prevladajo nad njim. To pa ni nič kaj dobrega za človeka.
  • razvijanje notranjega opazovalca; ko pridejo moteča čustva na plano, se moramo dokaj hitro tega zavesti, vključiti zavestni um in biti sposobni opaziti negativna čustva in se hkrati zavedati tudi sebe kot notranjega opazovalca. Čustvenih stanj se takrat zavedamo, jih opazujemo in jim dovolimo, da so tam. Ne odreagiramo na njih. Le vidimo jih. Naš um bo hitro želel nekaj narediti z njimi. Toda bistvo je, da ne reagiramo. Samo opazujemo. Šele ko minejo, se zavestno odločimo, kaj bomo v dani situaciji naredili. Toda vse kar bomo naredili bo to zavestno delo, brez da bi nas čustva kontrolirala. Tako bomo razvili notranji mir. Obvladovali bomo sebe.
  • Z zavestnim dihanjem spodbudimo možgansko valovanje na frekvenco 7,83 HZ, to je Schumanova resonanca, ali theta stanje možganov. V tem stanju smo sposobni spreminjati sebe, dvigniti zavest in ustvarjati torzijska polja. Torzija pomeni zasuk. Torzijsko polje je sfera, kjer začne delovati kvantna zavest, kjer so čudeži mogoči. Kvantna zavest še ni čisto raziskano področje, ker je ne moremo dojeti z razmišljujočim umom, kajti kvantno zavest, ni mogoče proučevati brez meditacije. Meditacije omogoča, da možgane naravnamo na določeno frekvenco valovanja.
  • Z meditacijo, kjer se povežemo z Univerzalno božansko zavestjo, lahko rešujemo probleme. Znano je dejstvo, da je veliko znanih izumiteljev, uporabljalo meditacije in povezovanje z božansko zavestjo, da so prišli do nenevadnih odkritij. Takšne meditacije nam omogočajo, da pridemo do novih idej, iz polja nezavednega. Tesla je redno meditiral. Edison je patentiral 1000 izumov in da jih je vedno našel takrat, ko se je spravil v globoko sproščujoč položaj, neke oblike meditacije.

VRSTE MEDITACIJ

  1. KONTEMPLACIJA je vrsta meditacije, kjer opazujemo svoje misli, s čimer krepimo pozornost. Podobno kot vaje koncentracij, pri katerih se osredotočamo na kak del telesa in tako krepimo pozornost.
  2. KROŽENJE ENERGIJE PO TELESU. S pozornostjo se usmerimo na korenine in usmerimo tok energije na posamezne dele telesa, krepimo zaznavne sposobnosti, fokus in energijske pretoke.
  3. TRANSCENDENTALNE MEDITACIJE imajo za cilj doseganje stanja čiste zavesti. Temelji na uporabi manter in prepuščanju na njihovi energijski kvaliteti.  V TM uporabljajo osnovne mantre, kot sta OM in SO-HAM. Ter potem mantre, ki se jih uporablja glede na starost; do 25 let  AIM, 25-35 let ŠRIM,.. Vsaka mantra ima določen zvok, ki deluje kot neka vrsta vibracije, ki vpliva na možgane. TM krepi pozornost, v možganih krepi alfa, gama in theta frekvenčne aktivnosti.
  4. VIPASSANA MEDITACIJA – Gre za osredotočanje na dihanja, opazovanja svojih misli, okolice, občutkov v telesu in neodzivanje nanje.
  5. FREKVENČNE MEDITACIJE – Delamo na prvih treh čakrah, potem pa vključimo še četrto.

 

KAKŠNE SO KVALITETNE MEDITACIJE?

  1. POLOŽAJ TELESA – položaj telesa omogoča pravilen pretok energije in notranje transformacijske procese. Zato ni vseeno v kakšnem položaju smo v meditacji.
  2. DIHANJE – to je najpomembnejše v kvalitetni meditaciji. Dihanje vnaša v  telo univerzalno energijo eterične ravni.Bolj ko smo sproščeni bolj dihamo naravno, počasi , zavestno, brez naprezanja.
  3. POLOŽAJI ROK

NAJBOLJ NAS ZANIMAJO MEDITACIJE ZA PROCESIRANJE PODZAVESTNIH VZORCEV – 7 stvari, ki označijo kvalitetno meditacijo.

Kvalitetna meditacija mora biti usmerjena tako, da nas vodi v življenjsko:

  1. spontanost
  2. avtentičnost
  3. duhovnega napredka, z odstranitvijo podzavestnih čustvenih stanj – TO SO PROCESNE MEDITACIJE
  4. v delo vključimo torzijsko polje, ki potencira in pospeši vse faze. S torzijskim poljem lahko ustvarjamo z namero in inspiracijo, kjer vključimo impulz srca.  TO SO KREATIVNE MEDITACIJE
  5. um se prestrukturira, telo pa postane sproščeno.
  6. cilj ni v doseganju sproščenosti in umirjanju uma samo med  meditacijo,
  7. CILJ JE TRAJNA VEZ MED TELESOM IN MENTALNO AKTIVNOSTJO, V KATERI IMA UM SPOSOBNOST NADZORA TELESA a je hkrati sluga DUŠI in ustrezen posrednik pri materializaciji.

 

 

Vir: tekst je delno povzet iz knjige Tadeja Pretnerja, Kako spremeniti tok usode?


0 Komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja