SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI

Splošni prodajni pogoji internetne trgovine Biofoton, so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in napisana na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje.

V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu. Kar v praksi pomeni, da za pravne osebe prav tako veljajo ti splošni pogoji poslovanja, z izjemo točke 5.1. (Odstop od naročila in vračila). Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 15  dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Z internetno trgovino

(v nadaljevanju »biofoton« ali »trgovina« upravlja zavod KreArti.)

Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob registraciji in oddaji naročila.

Fizična oseba je uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine biofoton, pravice uporabnika in poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

PONUDBA ARTIKLOV

Zaradi značilnosti poslovanja preko spleta, se ponudba spletne trgovine biofoton spreminja in ažurira hitro in pogosto.

CENE IN DDV

Vse cene so v evrih in so brez DDV, v skladu s 94.čl. Zddv

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila, se lahko dnevno spreminjajo in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko trgovine biofoton. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila.

V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo biofoton kupcu omogočil odstop od nakupa, obenem pa bo ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik (spletna trgovina biofoton) potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu nakupa »Naročilo potrjeno«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Nekateri izdelki so dobavljivi samo po naročilu in zato nimajo navedene cene oziroma je le-ta navedena kot 0,00 EUR. Za takšne izdelke se cena določi individualno »po ponudbi«. Stranka ponudbo zahteva preko spletnega kontaktnega obrazca ali preko emaila.

NAČIN PLAČILA

Biofoton omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino oziroma »po povzetju« – pri plačilu po povzetju boste dostavni službi plačali z gotovino ali kartico
  • z bančnim nakazilomna račun podjetja KreArti (po ponudbi, predračun).

Ponudnik kupcu izda račun.

Kupoprodajna pogodba oziroma naročilo je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

NAROČANJE

Kupec lahko naročilo odda preko spletne trgovine, emaila ali telefona. V izogib nesporazumom v komunikaciji priporočamo, da so naročila oddana preko spletne strani ali pisno preko emaila. Garantiramo za točnost pisnih naročil. Za telefonska naročila pa ne sprejemamo nobene odgovornosti.

Naročila v trgovini biofoton se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena. Potrošnik lahko po oddaji elektronskega naročila v 24 urah odstopi na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov brigita@krearti.si

Odstop od naročila in vračila

Potrošnik lahko v 15 dneh od prevzema blaga pisno sporoči, da odstopa od naročila, brez navedbe razlogov za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku.
Potrošnik mora najkasneje v 15 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago.

Po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to nepoškodovano in v nespremenjeni količini, podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

Na podlagi 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov vračilo kozmetičnih izdelkov in kozmetičnih sestavin ni mogoče. Vračilo kozmetičnih izdelkov in sestavin je mogoče samo v primeru, da je bila storjena napaka s strani biofoton-a (poslani napačni izdelki ali napačne količine). V takšnem primeru je možno kozmetični izdelek ali kozmetično sestavino reklamirati le, če njegova embalaža še ni odprta in ni odstranjeno varovalo ali varovalna folija.

V primeru napačno poslanih izdelkov, krije vse stroške ponovnega pošiljanja ponudnik (biofoton).

Za čim hitrejšo in enostavnejšo rešitev problema je nujno sodelovanje tudi s strani kupca.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Zavrnitev naročila

Ponudnik lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki s katerimi razpolaga ne more izvesti, zavrne.

Obdelava naročila

Ponosni smo za hitrost opravljanja naših storitev. Ponudnik bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričela takoj po prejemu. Pri izbiri opcije plačila bančno nakazilo, bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu finančnih sredstev na transakcijski račun.

Naročila se obdelujejo dnevno. Ko je naročilo prejeto in obdelano, se vse spremembe smatrajo kot novo naročilo.

Hranjenje naročila

Oddana elektronska naročila oziroma sklenjene pogodbe o nakupu se shranjujejo na sedežu podjetja. Na zahtevo potrošnika, le-ta na elektronski naslov oziroma fizični naslov, ki je naveden v naročilu, prejme kopijo. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov info(at)biofoton.si ali pisno na sedež podjetja.

DOSTAVA IN PREVZEM

Dobavni rok prične teči naslednji delovni dan ob 10. Uri. Ponudnik bo ob tej uri pričel z izvajanjem aktivnosti, potrebnimi za realizacijo.

Način dostave

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije d.o.o., vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Kupec lahko izbere tudi drugega ponudnika za dostavo pošiljk. V tem primeru plača poštnino po ceniku izbranega ponudnika dostave, ponudnik pa pri tem zaračuna dodatne stroške obdelave naročila v višini 2,50€ (tudi pri naročilu brez poštnine). V primeru, da kupec izbere drugega ponudnika, brezplačne dostave ne moremo zagotovit, ne glede na znesek nakupa.

Stroški pošiljanja

Stroške pošiljanja plača kupec oziroma prejemnik pošiljke.

Stroški pakiranja in dostave pri izbiri Pošta Slovenije d.o.o. pa  so sledeči:

Način dostave: Strošek dostave – pavšalni znesek ne glede na znesek naročila
Pošta Slovenije – standardna dostava 3,50 EUR

Brezplačne dostave pri uporabi storitev Pošte Slovenije trenutno ne omogočamo.

Dostavo izven Slovenije bomo zaračunali posebej in v dogovoru z vami.

Za višino provizije pri plačilu z bančnim nakazilom, se pozanimajte pri banki, preko katere izvajate plačilo.

Čas odpreme in rok dobave

Vse izdelke, ki so na zalogi, odpremimo v 2-10 delovnih dneh po prejemu vašega naročila. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.

Artikli imajo dobavni rok do 15 delovnih dni. Za rok dobave artiklov, ki jih ni možno dobiti v predvidenem roku, vas bomo predhodno obvestili.

V kolikor vas kurir dostavne službe ne bo uspel dobiti na domu, vas bo poklical na telefonsko številko, ki ste jo pustili ob oddaji naročila. Z njim se boste nato dogovorili za ustrezni termin dostave paketa. V kolikor boste preko telefona nedosegljivi, pa vam bo v vašem poštnem nabiralniku pustil pisno obvestilo.

REKLAMACIJE PREJETIH POŠILJK

Prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti osebe dostavne službe. Vse kasnejše reklamacije poškodbe blaga, dostavna služba upošteva le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi ponudnik ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljalec dolžan podpisati.

V primeru poškodbe paketa ter vsebine nas prosimo pisno obvestite v roku treh dni od prejema paketa ter nam posredujte fotografije na naš elektronski naslov info(at)biofoton.si. Poškodovanega paketa in vsebine ne zavržite, dokler postopek cenitve škode ni končan.

Želimo vam obilo prijetnih nakupov!

Pozvek Klemen

Poslovni direktor